Accepterad Vevve | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vevve

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? vevvexd

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jocke Ford 1969

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social,rolig och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jocke Ford är en kille som är uppvuxen i Stenungssund och har alldrig haft något riktigt jobb. när han var mindre så va han väldigt intresserad av bilar och olika bilmärken så framtids planer är då att försöka skaffa jobb som något med bilar. Men även försöka bygga upp ett starkt band med flera spelare och försöka bygga upp eget bolag inom försäljning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP och ett glatt humör

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte är jobbig i ett scenario som till exempel ett rån eller kidnapping, utan att man spelar med och är hjälpsam.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det va när jag va ny i stan, så tog jag en arbetsbil, då jag inte visste. men nu vet jag att man inte ska ta någon bil.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man inte får använda servern för att få fram något från verkligheten, som till exempel reklam och kriminellt förknippat. VDM och RDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror inte jag har något mer. Tack!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka