Inaktuell veteranen_1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

veteranen_1

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mirre

Vad heter du på discord? m1rree

Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? att jag inte vill rpa lika mycket längre och jag har förbättrat mig inom rpn sedan förut och jag vill bli staff så måste börja ngn stans har tidigare erfarenhter kan berätta hur detta går till En medlemansvarig tar hand om icke medlemars ansökan i forumet. Om dom gillar den så skriver dom på forumet t.ex vidare till muntligt intervju du har 48h timmar på dig. och dom skriver i discord. När dom har skrivit de så ger dom dig rollen för intervjun. När personer tar intervju så frågar dom dig Vad heter du och hur gammal du är, berätta kort fattat om din karaktär och varför ska du just bli medlem på unive osv. den sista så frågar dom grund reglerna. om personen tycker att intervjun var bra så skrver personen på forumet och på discord, Godkäng efter muntilga interjun och sen ger dom medlem rollen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag vet hur en bra medlemsansvarig jobbar och hur man tar emot folk när folk sitter i väntar på intervju. Jag själv tycker att jag är en bra medlemsansvarig och när jag va det så fick jag många +rep. Och ja samt staff på andra serwrar

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta människor med en god ton och vara hjälp Sam man ska inte bli irriterad för att någon inte förstår kanske hur man ska göra en viss sak utan hjälp till då och man ska inte ha en tråkig ton mot dom. trevligt och om man inte kan reglerna så ska man förklara ist för att beömta ngn dåligt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker betydelsen är bra som nu tycker att man är en del av servern då. jag skulle vilja ta in whetlist persner så att dem kan uppleva känslan att va på en sån bra serwer och njuta av den jag vill verkligen ta in nya personer och göra serwerns spelarntal mer så att mer perosoner börjar rpa och tycker det är roligt att sociala rpn utvrcklar osv t.e.x att man jobbar inom skjuården för att det finns inte allt många inom vissa yreken just nu. och Jag vill att dom ska respektera alla regler och personer på server och om dom gör det då kan dom läsa sig reglerna mycket snabbare Och dom ska veta hur man ska bete sig mot andra folk och dom ska va en person som vill ta sig långt i rpn

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? dem ska kunna uppfyla alla krav medlemsinterjuver skriftliga på forumet va trevlig och föklara på det bästa sättet till dem som är icke whitlets trevligt och om man inte kan reglerna så ska man förklara ist för att beömta ngn dåligt. och Jag anser att dom ska kunna alla grundregler även kunna svara på dom frågorna mallen har och även inte lalla och kunna bete sig

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag skulle inte rpat ngt bara tagit interjuver och skrftliga och gjort mitt arbete liksom speccat va trevlig osv Mitt ansvar som MA är att ta in vettiga nya rpare till servern. Men vad jag vet så får man även perms ig där jag kan hjälpa i support, specca lite och hålla koll på rpn.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 16.00 - 01.00 Tisdag 16.00 - 01.00 Onsdag 16.00 - 01.00 Torsdag - 16.00 -01.00 Fredag - 17.00 - 04.00 Lördag - 16.00 - 04.00 Söndag - 16.00 - 04.00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej vill verkligen ha en chans och kunna bevisa att jag va aktiv och inte rpa alls lovar det!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka