Hej! Jag var inne på servern för typ första gången runt 9:00 idag. Under tiden jag var inne så träffade jag på en snubbe på en voi. Han ville racea så jag gick och hyrde en. Efter vi kört runt lite så ser vi ett gäng på ca 4 pers som står vid två bilar. Vi hälsade på dem och kollade läget, sen drog vi vidare men en utav dem sprang efter och frågade om vi ville tjäna snabba pengar. Vi svarade ja och hoppade in i hans bil. Han körde oss till ett ställe där det växte blommor och sa att vi skulle plocka. Jag hann bara plocka några blommor innan jag blev bannad i 4 dagar för sunt förnuft. Problemet är att sunt förnuft regeln är så bred så jag vet inte exakt om jag förtjänar det eller vad jag ska tänka på när jag får spela igen. Vet att det finns en regel om att ej whitelistade inte får vara kriminella men i detta fallet så visste jag inte om det var något kriminellt de höll på med.
Jag minns det mesta som hände under tiden jag var inne så om fler detaljer behövs kan jag komma med det.
Vet inte om denna informationen behövs men min karaktär heter Jonas Malmström.
Jag minns det mesta som hände under tiden jag var inne så om fler detaljer behövs kan jag komma med det.
Vet inte om denna informationen behövs men min karaktär heter Jonas Malmström.