Nekad Vet inte | Medlem ansökning [23 savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vet inte

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199366500097/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad är ditt discord namn? xdrxcv#3985

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Han heter Aston Macks och är född 2000-04-20 * Han är 22 år* . Han gillar att vara med hans familj och hans vänner. Dem brukar gå ut och festa och dricka. Han är väldigt glad i livet för han är ganska rik och kan chilla med sin familj/vänner. Han vill bli Polis nån gång i hans framtid. Han har en bror, mamma och pappa. Han och hans bror som heter Mason brukar gå ut och festa och gå till laserdome och allting sånt där.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive ser rolig ut och har en stor community. Jag vill också prova och bidra i Unive Roleplay. Jag vill vara medlem på Unive för att jag har typ aldrig vart med i nån whitelistad server. Också eran ser bra ut typ inga exploiters eller hackers.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att man beter sig och inte är rdmar eller nånting.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gör som IRL och beter sig som IRL.

Hur hittade du Unive? I server listan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka