Nekad Vertix002 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vertix002

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucciano

Vad är ditt discord namn? Lucky06281

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kristofer berg 39 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? envis, Lojal, Kaxig,

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kristofer Berg, 39 år gammal, har alltid haft det tufft i livet. Född och uppvuxen i en hård stadsdel lärde han sig tidigt att överlevai en värld där det gällde att vara stark. Hans barndom präglades av bristande resurser och ett hem som ofta var en kamp för att hålla sig flytande. Vid tonåren blev han involverad i den kriminella världen, där han snabbt gjorde sig ett namn som en lojal och envis person. Kristofer har alltid haft en kort stubin och en rykande temperament, vilket ibland har lett honom i svåra situationer. Trots sina misstag har han en stark känsla för lojalitet till dem han bryr sig om. Kristofer drömmer om att bli störst i staden. Han har siktet inställt på att bygga upp ett imperium som ingen kan ignorera. Genom att utnyttja sina kontakter inom den kriminella världen och sträva efter makt och respekt, är hans mål klart: att ta kontroll över stadens underjordiska verksamheter. Han är beredd att ta risker och göra vad som krävs för att nå toppen, oavsett vilka hinder som står i hans väg. Kristofer är fast besluten att inte bara överleva, utan att dominera, och visar en obeveklig beslutsamhet att nå sina mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är passionerad kring att skapa djupgående och engagerande berättelser. Med Kristofer Berg som karaktär kan jag bidra med intensiva scener och utvecklingar som utmanar både mig själv och andra spelare. Jag älskar att utforska karaktärens komplexa relationer och hur de påverkar hans beslut och mål. Kristofer är en lojal vän men en tuff fiende. Jag tror att hans lojalitet kan skapa intressanta dynamiker med andra karaktärer, där allianser och rivaliteter kan utvecklas. Jag ser fram emot att bygga relationer och skapa en känsla av gemenskap, även i en kriminell kontext. Med ett kriminellt liv som bakgrund är Kristofer en karaktär som med all säkerhet kommer att skapa och delta i konflikter. Jag är beredd att engagera mig i dramatiska situationer som kan leda till spännande och oförutsägbara händelser, vilket skapar en mer dynamisk spelupplevelse för alla. Jag är engagerad i att utveckla Kristofer som karaktär över tid. Jag planerar att låta honom växa och förändras baserat på händelser i spelet, vilket kan leda till djupare berättelser och relationer. Att se hur hans mål och värderingar kan ifrågasättas och formas av omständigheternas påtryckningar är något jag ser fram emot. Jag värdesätter en positiv och respektfull spelupplevelse. Jag är beredd att följa serverns regler och bidra till en välkomnande miljö för både nya och erfarna spelare. Att stödja andra och skapa en bra atmosfär är en prioritet för mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man ska ge motpartnes sida en chans att vinna i ett scenario för bättre rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, exempel: man bråka med en person och använder våld som utväg. utan att personen på nått sätt varit aggresiv. Copbating: exempel: en polis stannar på ett rött ljus, och du se att polisen stannar du åker mot rött och drifta för att få polisen efter dig. NLR. exempel: man minns något från sitt tidigare liv, VDM. exempel: en person gå på vägen, och du kör över personen med ditt fordon eller krocka in i bilar eller hus.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Ai

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka