Nekad Vertix002 | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vertix002

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucciano

Vad är ditt discord namn? Lucky06281

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Nils Andersson han är 22 år gammal och bodde i en liten stad vein han är alltid positiv glad hjälpsam och han älskade poliser mycket han flyttade från vein till unive och försöker blir medlem han försökte en gång förr men då fick han inte flytta dit han har varit i staden lite och kollade runt och han älskade staden det va så många personer så många han kunde bli vänner med och det bästa av allt så finns det skötsamma poliser som inte lalla han va en person som älskade poliser och allmänt älskade glädje det va hans sätt att hjälpa folk och stötta folk nils ville bli en polis i framtiden men hade först velat chilla i staden för att kolla runt ordentligt han skulle ju bli så glad om han skulle få komma in i staden så nils älskade att bli vänner med folk han älskade poliser han har bott i lall städer för så denna gången hoppas han att han väljer rätt stad och han hoppas att han passa in i den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för båda partner som är med i scenariot ett exempel jag är polis har en biljakt då ska jag kunna förlorar det scenariot för att sedan kunna utveckla rollspelet på ett bättre sätt kortfattat att man ska kunna förlorar scenario och göra de roligt för båda partner och inte bara spela för att vinna alla scenario utan kunna förlora ibland också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är ny på unive så jag hoppas folk välkomna mig med respekt och inte är respektlös som alla andra servers

Nekad.
Anledning:
Utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Berätta om din karaktär. (framtidsplaner osv)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka