Nekad Vertix002 | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vertix002

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucciano

Vad är ditt discord namn? Lucky06281

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2024

Berätta om din karaktär. min karaktär föddes 2002-02-02 karaktären heter Nils Andersson han växte upp i ett samhälle med kriminalitet han ville bort från det så han o hans föräldrar flyttade till en ny stad nils fick vänner som inte va bra för han så dom drog in han i massa skit polisen tog han från sin familj o då va han bara 9 år åren gick till slut släppte dom nils och han fick komma hem igen åren gick o han tog studenten han va nu 19 år han flyttade till unive och ville få ett jobb inom polisen det va hans dröm att stoppa kriminella och göra staden trygg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt öppen till nytt folk och kan ta konversationer med dem och få dem att känna sig välkomna och ifall de inte vet vart de ska så kommer jag vägleda dem till rätt ställe.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är ny på serven så hoppas folk välkomna mig

Nekad.
Anledning:
utveckla din ansökan.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka