Accepterad Vertiile1k | Medlem ansökning [Taxi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vertiile1k

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Vertiile1k#1337

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär som heter Jonas Andersson, född 2003-12-15 i Småland. Jonas har bott med sin familj i de Småländska skogarna hela sitt liv, tills allt en gång förändrades. Jonas far gick bort av en stroke, detta var en svår period för Jonas. Jonas bestämde sig efter begravningen att han skulle flytta till en ny stad som han aldrig hade varit i, Unive. Staden fick Jonas att tänka på mycket andra saker, och även trivas i staden. Jonas har en bror som är 2 år yngre än Jonas, men han bor fortfarande kvar med sin mamma i Småland, men är redo på att flytta till Unive om han också behöver tänka på annat.
Jonas strävar efter att alla andra ska må bra och inte behöva uppleva det som han själv hade gjort i 17 års ålder. Bilar kunde t.ex få Jonas att tänka på annat då bilar är ett av Jonas största intresse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra social RP, mycket roliga men fortfarande seriösa scenarion. Jag kommer alltid följa Unives regler och även bidra med skön energi och vara en glad kille i hela communityt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för att vinna i scenarion, man ska helt enkelt spela så att båda parterna har lika roligt.

Hur hittade du Unive? IRL polare

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig annars blir den nekad. (Lycka till)

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka