Accepterad Vertiile1k | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vertiile1k

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Vertiile1k

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär som heter Jonas Andersson, född 2003-12-15 i Småland. Jonas har bott med sin familj i de Småländska skogarna hela sitt liv, tills allt en gång förändrades. Jonas far gick bort av en stroke, detta var en svår period för Jonas. Jonas bestämde sig efter begravningen att han skulle flytta till en ny stad som han aldrig hade varit i, Unive. Staden fick Jonas att tänka på mycket andra saker, och även trivas i staden. Det finns dock en del andra saker som fick Jonas att tänka på andra saker, som t.ex bilar, vänner, kriminalitet men även pengar. Jonas har alltid tänkt att ha fina bilar, men för att kunna äga fina bilar behövs ju massa pengar vilket gjorde att Jonas kom in i kriminaliteten. Kriminaliteten fick Jonas att dra in flera miljoner och Jonas bara köpte på sig massa bilar och även vapen. Kriminaliteten gjorde så att Jonas började fokusera med på butiksrån Etc.

Jonas har en bror som är 2 år yngre än Jonas, men han bor fortfarande kvar med sin mamma i Småland, men är redo på att flytta till Unive om han också behöver tänka på annat.
Jonas strävar efter att alla andra ska må bra och inte behöva uppleva det som han själv hade gjort i 17 års ålder. Bilar kunde t.ex få Jonas att tänka på annat då bilar är ett av Jonas största intresse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra social RP, mycket roliga men fortfarande seriösa scenarion. Jag kommer alltid följa Unives regler och även bidra med skön energi och vara en glad kille i hela communityt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för att vinna i scenarion, man ska helt enkelt spela så att båda parterna har lika roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM = Random Deathmatch innebär att man inte ska döda folk utan anledning. VDM = att man använder sitt fordon som vapen. Powergaming = att man t.ex inte RPAR på skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kan ta kritik bra för att kunna förbättra mitt rollspel

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka