Nekad Vertiile1k | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vertiile1k

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199407122924/

Ditt Hex-ID: steam:1100001563d49ec

Vad är din discord tagg? Vertiile1k

Vem var det som bannade dig? Indian Tech Support

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med en kidnappning på gängmedlemmar som solo

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick en position av en vän ingame utan att veta om att han hade en kidnappad. Dom som var kidnappade var med mitt förra gäng. Jag fick reda på att han hade kidnappat dom eftersom han ville snacka med deras boss som inte behandlade oss rättvist.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På sätt och vis förstår jag att jag blev bannad eftersom jag inte är med i ett gäng under kidnappningen. Men andra sidan så visste ju inte jag om att det var en kidnappning som positionen skulle leda mig till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans är för copbait, vilket lärde mig att man inte ska försöka få polisens uppmärksamhet vara för att man har tråkigt. Min andra ban fick jag på grund av korruption som jag fick när jag höjde min egna lön på Mekonomen i 15 minuter för att jag snabbt ville tjäna lite extra pengar. Vilket jag ångrar grovt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag skulle kunna göra annorlunda är att jag borde ha kört iväg så fort jag fick reda på att det var en kidnappning som höll på. Vilket jag oxå ångrar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte vara med på kidnappningar på gängmedlemmar som solo.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka