Nekad Vertiile1k | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vertiile1k

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? vertiile1k

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001563d49ec

Ange ditt födelsedatum 13 December 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar : 17.00 - 23.00
Helger : 13.00 - 05.00 (med pauser)

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 10 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/69216e8e817637d0b03c4e598b4e6197

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla kolla på rpn runt om sig samtidigt som man själv rpar för att underlätta arbetet för alla som är staff. Som servervakt ska man alltså inte åka runt och leta efter fel. Ser man någon som bryter mot reglerna ska man kicka personen/personerna. Man är helt enkelt en vanlig medlem som har lite mer tillgång till commands för att kunna hjälpa staff-arbetarna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har träffat på en del lallare ingame och hjälpa till alla staffs att rensa bort alla lallare som springer runt på t.ex piren och slåss som bara är allmänt lalliga. Har funderat på att ansöka till servervakt ett tag nu, men på den senaste tiden har jag märkt att det kommer in fler och fler lalliga "p12or" som inte vet hur man ska bete sig på en rp server och inte har läst reglerna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det som menas med korruption är att om min polare t.ex skulle vilja bli jagad av polisen bara för att han har tråkigt och jag ser det, men inte kickar/svbannar han för copbait är korruption.
Abuse menas med att om jag hamnar i t.ex ett skottscenario, men inte är så sugen på att förlora scenariot bara för att jag har massa dyra vapen på mig, även fast jag blev skjuten till döds, att jag ressar mig själv för att kunna få ett extra liv och ett till försök att kunna vinna scenariot och skjuta ner motparten, vilket är strikt förbjudet att göra. Dör man i ett scenario så är man död, då kan man inte ressa bara för att man kan göra det.
Anmäl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka