Inaktuell Vertiile1k | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vertiile1k

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? vertiile1k

Ange ditt födelsedatum 13 December 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Anledningen till att jag ansöker till att bli medlemskap ansvarig är för att jag vill få in aktiva, drivna men oxå mogna medlemmar in till Unive. Jag känner att jag har tröttnat lite på RPn och vill testa lite nytt och känner att medlemskap ansvarig känns roligt att testa på.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag kommer att fokusera på att ta in mogna men oxå drivna nya medlemmar till servern som inte lallar. Detta för att ändra på serverns RP när det kommer till icke medlemmar/nya medlemmar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att det är viktigt att man ska bemöta andra människor med respekt och vara tydlig med det man säger och hur man menar.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att det ska vara något som man strävar efter och som man ser som en stor sak att vara. Detta för att om man ökar värdet på en roll så finns det fler folk som vill behålla rollen och på så sätt öka RP nivån.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom som är medlem på Unive har det krav att man ska uppföra sig, inte lalla, få folk som inte är medlem på Unive att se upp till en men oxå hålla en bra RP nivå.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att hålla koll på forumet när det kommer till medlemskap ansökningar, ta intervjuer och styra upp serverns RP med nya mogna medlemmar.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar : 17.00 - 23.00 Helger/lov : 13.00 - 05.00 (med pauser)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är aktiv, mogen, driven och ser fram emot att förhoppningsvis komma in i Unive staff teamet.

Eftersom du ej har några roller så sätter jag denna som inaktuell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka