Nekad Vertex0214 | Ban överklagan [Alexx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vertex0214

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198348310908/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Sam.T

Vad är din discord tagg? Vertex0214 #5483

Vem var det som bannade dig? Jag är inte säker men jag tror det var Jonte

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag har skickat en annan server till personer i pm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att man inte får göra det och jag förstår det helt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skickade länk och sedan så skickade de in bilder av att jag gjort det och sedan så sa jag förlåt och att jag inte skulle göra om det men de bannade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det inte var en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänka på reglerna och inte skickat det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag villgärma få en ny chans, det kommer aldrig att hända igen, Jag längtade så jävla mycket att få spela på denna server på lovet, Jag har verkligen lärt mig av mitt misstag. Jag lovar att det inte kommer att hända igen:)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka