Accepterad vers | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vers

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Mir

Vad är ditt discord namn? 2oize

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Louie Antonio och han är en snäll shjäl på 24 just nu, en av Louie´s största mål är att jobba på en
bil firma eftersom han älskar bilar han kan mkt om lyx bilar även sport bilar eftersom hans pappa Antonio har haft ett par lyxiga sportbilar Louie vill börja utforska med hjälpen av medborgarskap såklart om ni på UniveStaden tycker om Louie så kan han bevisa med handlingar hur skön och hur starka drag han har, Louie har inte alltid haft de livet där han har haft allt han har ba nyligen fått sin peek där en stor artist upptäckte honom och han fick spela upp en av hans top låtar för honom sedan gillade den kända artisten honom så han signade Louie till hans skivbolag sedan jobbade louie hårt tills han fick ett karriär av musiken efter ett par år så blev Louie kickad från Diamonds Records och även stal dom hans olsäppta texter och återanvände dom så nu söker han jobb förmodligen nått jobb på en bilfima som Marja-Lisas eftersom hans gamla polare har jobbat där och hans kan så pass myckety om bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en ny nivå av RP, inom unive jag har RPat länge och har även rpat här en del har vart staff på denna servern oxå tidigare så ja kan mkt inom nästan allt, men man kan alltid utvecklas självklart så drf vill ja få en chans på unive o visa vad min rp går för!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda individerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot. Man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar. Ett exempel är om att jag gör ett bankrån och dem fångar mig, då ska både jag och poliserna ha roligt inom rp'n. För det ska inte bara vara en som har roligt när man rpar på FiveM, jag tycker att alla ska ha roligt, enligt mig iaf :).

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? T.e.x Rdm det betyder random death match och de innebär att om ja går till torget och bara slår ihjäl nån individ då så rdmar jag honom eller om ja går upp till nån och bara skjuter dom från ingenstans utan en bra RP-Anledning, eller låt oss säga nlr newliferule det innebär att om jag rpar med en viss person låt oss säga Louie dör i ett scenario med Abdi och Louie hittar abdi i ett annat liv då kan inte louie bara komma ihåg allt från ingenstans o gå göra hämnd för det klassas även som revengeRP och nlr då men de finns många regler kan fortsätta hela dan. :)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja absolut som sagt har rpat här och på många stora och små servrar innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? som sagt jag är en skön shnubbee på 18 barre o älskar allt med denna dunder servern och vill bara utveckla min rp nivå med whitelist eftersom man inte kan bidra till så mkt utan så kallad medborgarskap inne på univestaden så drf vill ja få whitelist så ja kan bidra till så roliga stream på er server med louie o bygga upp min karaktär med roliga scenarios.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka