Accepterad verner | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

verner

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Hejsan090509/

Vad är ditt namn i verkligheten? verner

Vad är ditt discord namn? Verner es seksy😂😂#2539

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2009

Berätta om din karaktär. han heter Mohamed sarr han är 22 han är från egypten han flyttade från egypten när han 7 år, i egypten var livet svårt han hade inte jätte mycket pengar han bodde i en liten by med hus bygggda av trä de fanns inte jätte mycket mat där de åt mest kött och drack mjölk. hans pappa sa en dag att han skulle åka och rida kamel och fånga lite mat och sen dess så har ingen sett mohameds pappa. mohamed var väldigt ledsen han hade två kameler. han och hans mamma sålde kamelerna så de sedan kunde ta sig ifrån stan. de flyttade till en satd som hette stocholm han bodde där med bara sin mamma. han var väldigt aggresiv så han fick extra hjälp i skolan. han och hans mamma lagade mycket pizza han älskade pizza och bilar de var hans största intresse. hans dröm är att driva en pizzeria och skaffa sig en egen bil och kompisar. han är ungefär 175 och har svart hår. han är ganska ledsen innerst inne men han visar inte de och fösöker vara glad de med hans pappa har påverkat han väldigt mycket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer va trevlig och försöka få med folk att spela och få ett bra samhälle inne på servern. jag kan även hjälpa foklk som inte kan reglerna osv. Men mesta dels för att utveckla min rp flr jag är ny på rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska va trevlig och försöka få ett bra samhälle.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att itne jag alltid ska vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? en kompis tipsada mig om rp och då började jag spela olika servrar och tyckte det va kul sen tipsade han mig om unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka