Nekad verge | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

verge

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Monstret2/

Ditt Hex-ID: 11000011bbb853c

Vad är din discord tagg? verge#1000

Vem var det som bannade dig? oddieffs

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Oddieffs valde att banna mig för att jag gick över till Strive Roleplay och hade roller på dubbla servrar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och oddieffs började tjafsa lite på discord, som gjorde att jag kallade honom en lök som satt och letade i andra discord servrar efter folk som spelar på dubbla servrar. Vilket var väldigt dumt gjort av mig som jag ångrar riktigt mycket nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va jag som gjorde fel, och jag borde inte ha gjort som jag gjorde. Det va riktigt dumt gjort, för jag gillar Unive riktigt mycket och vill verkligen komma tillbaka och spela igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för "mild failrp" för att jag inte rpade på att jag tog ut delar från bakluckan när jag skulle laga min bil, vilket jag började rpa på när min back gick ut. och en gång för Hot med DDOS, vilket va riktigt dumt och omoget gjort och har inte pratat om DDOS eller något sådant sen dess, för klockan va halv 5 på morgonen och så kommer en grabb och rå rdmar oss allihopa på vår gängtomt så jag blev lite lack och skrev "nu sänker jag killens internet" vilket va riktigt omoget gjort av mig och kommer aldrig att hända igen. Det är de bansen jag kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte spelat på dubbla servrar, eller bara ha sagt upp mina roller på antingen Unive eller Strive. Vilket jag har lärt mig nu att jag inte ska göra igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte göra samma misstag igen, för det var riktigt dumt gjort och jag kommer aldrig låta det hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka