Accepterad Verarzon165hertz | Medlem ansökning (Fillemannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Villehed

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Getrud#6429

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yasin Andersson och han är 23 år och har en dröm om att bli en riktigt stor och känd brottsling. Yasin är väldigt målmedveten och slår till när det gäller. Hans känslor anpassade sig, särskilt hans humör. Yasin är en väldigt lugn person och försöker att inte orsaka stress, men om människor inte är lugna eller trevliga mot Yasin kan han bli väldigt arg. Yasins föräldrar, å andra sidan, gillar inte Yasin. De var lika arga på honom för att han ville bli en stor brottsling eftersom båda hans föräldrar var poliser och inte ville att Yasin skulle vara en brottsling. De kunde bara inte bry sig mindre om Yasin. Så jag bestämde mig för att flytta hemifrån när jag var 6 år. Yasin bodde då på gatan eftersom han inte hade något jobb att försörja sig på. Efter några veckor hittade några människor honom och bestämde sig sedan för att ta hand om honom. de visade sig vara några av de största brottslingarna i världen. Yasin blev väldigt glad när han fick reda på dem och han frågade dem om de kunde hjälpa Yasin att växa lika stor som dem, självklart kan de hjälpa honom. När Yasin var 20 år gammal lärde han sig mycket om hur man är en bra kriminell, men en dag när Yasin var hemma i deras gängs hus rånade hans vänner eller de som tog hand om dem ett bankrån och medan de sprang bort från rånet råkade de för en bilolycka och fördes direkt till sjukhuset, men tyvärr dog alla på sjukhuset, visst var Jasin väldigt ledsen då, men det hindrade honom inte från att uppfylla sin dröm. . Yasin ville göra de som brydde sig om honom stolta och bestämde sig sedan för att bli storbrottsling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp då jag har mycket erfarenheter inom rp eftersom jag har rollspelat i 2 år. Jag kan bidra med bra och rolig rp till dem andra rparna på servern. Eftersom jag har erfarenheter inom rp så kan jag lära andra att rpa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för att båda parterna ska ha det så roligt som möjligt och inte för att vinna utan för att scenariot ska bli så roligt som möjligt för båda parterna. Till exempel om du har en snabb import sen får du polisen efter dig att du stannar då istället för att bara köra iväg i 400 och inte låta den ha rolig rp.

Hur hittade du Unive? Genom vänner och streamers på twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka