Nekad Verarzon165hertz | Chef-jobb ansökan[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Villehed

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? Getrud#6429

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i över 1 år men dock blev min dc hackad för ett tag sedan så jag har behöft börja om på nytt.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har som målsättning att förbättra Mekonomen genom att visa vänlighet och respekt till alla. Detta anses som en avgörande faktor för att skapa en positiv arbetsmiljö. För att uppnå detta mål kommer jag att rekrytera nya, kompetenta anställda som är aktiva och engagerade. Jag kommer att söka efter personer som har förståelse för bra rp (anstränga sig för att förbättra någonting) och som använder sig av mycket /me. Genom att anställa dessa kvalificerade individer hoppas jag kunna leda Mekonomen till en mer framgångsrik framtid.
Jag är en person som har förmågan att fungera väl som både ledare och chef. Jag är bra på att ge både positiv och negativ feedback på ett bra sätt till andra och har förmågan att hantera kritik som chef. Jag är engagerade i min roll och strävar alltid efter att göra de förbättringar som krävs för att uppnå framgång.

Jag har en god förmåga att leda och peppa andra, samtidigt som jag också har förmågan att ta emot och lära sig av kritik. Dessa egenskaper är viktiga för att vara en framgångsrik ledare eller lärare, jag tror att jag har färdigheter som krävs för att uppnå framgång inom chefs rollen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på meko ett ex antal gånger förut, samt autoexperten och andra bilfirmor så jag har ju erfarenheter om hur man ska rpa som mekaniker och hur man ska aggera i olika scenarion. Jag har väldigt bra och välutvecklad rp särskillt och är bra på att rpa med /me.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara så aktiv som jag bar akan vardagar: 15:00-23:00
Helger 10:00- 01:30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja dom kan jag som rinnande vatten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka