Nekad Vepz | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vepz

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? Vepzfbmk

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Abdi Lee och är 23 år gammal, min pappa är död och jag är nu hemlös, jag har en kompis som heter Yasin Ali, jag brukar fråga folk om mat och pengar, jag har ingen bil så jag måste fråga om folk om skjuts runt, jag brukar sova på toaleterna på circle k. jag är ganska hungrig så jag bestämmde mig för att fråga om jag kunde börja jobba, jag gick runt och frågade men alla bara ignorera mig för att jag var hemlös, men idag så fick jag följa med ngn och sova oss han det var Yasin som hade sett mig och tyckte synd om mig och han skjutsa mig hem till han och jag fick sova där, nu så fick jag lite kläder och sånt, jag bestämde mig för att hitta på ngt jobb jag tror jag jag ska börja att jobba på mekonomen, Abdi älskade bilar, hans pappa ägde en bilfirma men nu är det en annan som är ägare för att hans pappa dog, Abdi brukade be till gud på nätterna och grät ibland för att han var hemlös och hade ingen i sin familj kvar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har läst och förstod unive reglerna. Några exempel är VDM som menas att du använder ditt fordon som ett vapen vilket man inte får göra. Och ett till exempel är powegaming som menas med att man gör något som är orealistiskt. Och en till är metagaming vilket menar att man tar info som man inte fått ingame och använder det ingame vilket man inte får göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kan ha roligt fast man förlorar i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, rdm random deach match, det är när man slår eller skjuter ngn helt utan allnedning, powergaming är när man inte rpar på skador. Metagaming är när man tar information från ooc och sen rpar på de och kanske hittar den mitt ute ingenstans till exempel om man har dött och blevit dumpad.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Utveckla svaret på fråga 6. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka