Accepterad Venz | Medlem ansökning [Miiniturtle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Venz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Venz9315

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär som jag kommer vilja spela på heter Janne von henriksson, Janne är en aktiv person med den bästa arbets moralen som finns, han har drömmar och intressen hans största intresse är egen företagare, Han drömmer om att få starta eget och det har han precis gjort. Han har precis börjat med sitt företag och det går sådär men han söker anställda. Hans uppväxt har varit med sin mamma och pappa och hans 2 äldre syrror har bott i en villa i skåne dem har alltid haft det trevligt med nära och kära. Hans framtida planer är att bli den bästa egen företagaren och en person som alltid kommer vara rikast i unive staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldigt seriösa och roliga scenarion där jag kommer RPa väldigt seriöst, jag kommer vara aktiv och försöka skaffa många kompisar och ha en trevlig stund på unive. Jag kommer Rollspela väldigt seriöst och kommer ha en karaktär som strävar efter att vara rikast och störst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara roligt för båda parter. t.ex om man kör med en skitsnabb bil på ett bank rån så polisen inte har en chans så är det inte roligt för andra parten men om vi tar en segare kommer det bli roligare och mer långdraget scenario och då kan alla vinna och det är roligt när man förlorar också

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja powergaming omänskliga krafter.RDM random death match. suntförnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ne

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka