Nekad venge | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

venge

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Esperi

Vad är ditt discord namn? vengee2k

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. min karatär är en halvkriminell kille från malmö. som är född 1983-08-08. på fritiden gillar han att vara i garaget för när han var liten så hade hans pappa en verkstad som han brukade vara i och då fick han lära sig hur man skruvade i bilar t.xe. men utanför att han gillar de är han en väldigt stor matälskare som älskar att äta och laga mat.men han älskar också att vara med sina vänner. han är väldigt lohjal och välldigt omtänksam. han har bara lite kontakt med sin syster och med sin mamma då under Akkes barndom så har Akkes pappa haft det välldigt svårt man alkohol och valde häldre att dricka sig full varje dag istället för att vara med sina två barn och ta hand dom. men när Akke var 13 år gammal så valde Akke och resten av familjen att säga upp kontakten helt med sin pappa då dem tyckte att pappan prioterade alkoholen före allt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en riktigt hög samt rolig rp. Jag kommer att se till så att i varje scenario jag är med i ska motparten har precis lika kul som jag har. Då det inte är viktigt att vinna varje scenario för att det ska vara kul. Så helt enkelt kommer jag att bidra med en hög rp, Socialrp, Rolig RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte bara ska spela för att vinna att ett scenario. att ett scenario även kan va kul fast man inte vinner det. om vi tar exempel polisen att man har snutjag och man har en svin snabb bil så att man inte kör max med den bilen för att det oxå ska bli roligt för polisen

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? japp tex suntförnuft är att man ska tänka logiskt som i värkligheten, rdm att man dödar nån utan anledning, vdm att man använder ett fordon som ett vapem

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har massa erfaren heter då jag har 1500+ timmar på fivem. men bara spelat på velo

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag har varit wl på servern men sedan så sa jag upp min wl då jag slutade med fivem

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka