Inaktuell .vemvar | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.28

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
563
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Ditt discordnamn: vemvar

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Nämen det är främst för att jag tycker att jag är en rätt bra kandidat för denna position. Jag har tidigare varigt medlemskaps ansvarig två tidigare gånger här på servern, och förra året har jag vart trainee (alltså helper). Jag har lärt mig en massa från det och jag vill nu bli Helper och sedan avacera upp mig till Mod. Jag är även event ansvarig och Pr ansvarig för servern, jag har tidigare gjort content till serverns tiktok som har gjort så att fler personer har viljat spela här samt event så att alla har roligt. Jag kan serverns regler väldigt bra och därför kommer jag kunna assistera folk i alla typer av ärenden. Jag är aktiv och väldigt välkommnande därför kommer jag passa in rätt bra i servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är ju ett par grejer. 1. Brist på social rp, folk skjuter som om det vore något normalt. Utanför en polisstation mitt i stan spelar ingen roll dom är jätte odiskreta. Inte bara det men det är även folk som vill säga upp sig i t.ex polisen men brukar bara lämna polis dcn utan att utföra ett scenario. 2. Lall: just nu förekommer det rätt mycket lall på servern och det är något jag vill få bort för det förstör min och andras spelupplevelse. Sen så finns det mer jag kan besvara på om ni vill. Så som pwg osv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska specca extra mycket på folk med kriminell rollen, vi ska ha koll på skott logs och se till att inget regelbrott sker under dessa scenarion. Jag kommer även se till att specca dom ställen som det sker mest lall på såsom sjukhuset marja osv.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska vara respektfull och vänlig mot alla spelare, även när du hanterar konflikter eller missnöjda spelare följ och handhåll serverns regler och riktlinjer konsekvent och rättvist för att skapa en jämlik spel upplevelse för alla ha tålamod och empati mot spelare som behöver hjälp eller stöd var transparent i dina beslut och handlingar och kommunicera tydligt med spelarna för att undvika missförstånd

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag ska skapa en speciel typ schema där jag gör staff jobb gör personliga grejer och spelar på vanlig karaktär. Jag kommer också planera vilka dagar jag ska ha staff arbete och ha det väldigt balacerat. Men det kommer vara väldigt bra schema för mig så jag kommer vara väldigt aktiv o det kan jag lova

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 1 år men har även 1600+ timmar på fivem majoriteten på unive

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Jag har varigt Ma två gånger och Trainee/helper en gång allt här på unive

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är beredd för allt. Jag vet att rp inte finns kvar men jag bocka på det ändå

Senast ändrad:
!b

!b

!bump

!b

!b

!bump

!b

!bump

!b

!b

!bump