Accepterad Veiqxz | Beslut Överklagan [Jaakoob10, Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Veiqxz

Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
3
Ditt discord namn: veiqxz

Vad för typ av beslut gäller det? Kriminell Indragning

Vem/vilka tog beslutet? Vet faktiskt inte då VacVille vägrar säga vem. Han sa först, men grabben är inte kriminell ansvarig, vilket betyder att han inte vill säga vem.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror själv beslutet togs eftersom jag gjorde fel under ett scenario. Felet som jag gjorde var att jag rpade på skador men inte tillräckligt nog för att det ska låta realistiskt nog eftersom jag fick 2 skott i mig

Hur är beslutet felaktigt? Jag vart bannad för grovt pwg och rpar ej på skadorna, vilket jag förstår att jag har gjort fel med. Men enligt mig så tycker jag fortfarande att beslutet som togs är felaktig. Varför då? Jo, för att denna staff ger mig en mild ban först och sedan efter 1 dag ger mig indragen kriminell, vilket jag aldrig har fått krim varningar och indragen krim innan. Jag hade förstått om man hade gett mig varningar eller ban på det. Tycker även att det är fel att banna under ett pågående scenrio, man gör det efter scenariot. Jag fick även inte förklara utifrån min sida och förklara händelsen, allt togs i pm och inte i support. Jag frågade staffen vem det var som drog min krim och då sa staffen att det var han som drog den, frågade även vem det var som tog beslutet om att dra min krim då säger staffen att det var FcDavve, vilket jag sökte upp och ser att killen inte är kriminell ansvarig. VacVille som drog min kriminell roll säger i pm att han har fått order av någon att dra min krim, men vägrar säga vem. Staffen är inte heller kriminell ansvarig och drar fortfarande min kriminell roll. Tycker också att denna staff är jätte hetsig, och kallar mig dum i huvudet 2 gånger i pm och vägrar lyssna på oss spelare.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet https://cdn.discordapp.com/attachme...4aedf9a219f06ce73be77d093bdae4a9fbe7f62927a5&

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka