Nekad Veiqxz | Ban Överklagan [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Veiqxz

Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113610191/

Ditt Hex-ID: steam:110000144bea3cf

Vad är din discord tagg? veiqxz10

Vem var det som bannade dig? Pongyman

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Bannlyst.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff diss, Fearrp, VDM.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så vart jag tillkallade i support, där de deffar mig och medans jag är deffad ser jag att jag blir kickad ur krim dcn och när de undeffa mig så vart jag förvirrad och sur, och började prata i mun med dålig attityd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban eftersom jag var uppkäftig mot en staff, och jag ber verkligen om ursäkt. Det här med fearrp är också fel av min sida, men från min sida så uppskattade jag att jag hade chans att köra iväg, men om mortpartnen tycker annat så förstår jag det till 100%. Men iallafall var det medelmåttig rp från mig. Det jag kunde förbättra utifrån min sida var att jag kunde gått utt, hållt upp händerna och börjat rpa ordenligt. Exempelvis rpat rädd.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet riktigt inte hur många bans jag har haft tidigare, kommer riktig inte ihåg eftersom detta var länge sen. Jag har rpat 2 månader på unive och aldrig blivit tillkallade i support. Jag har några år erfarenhet inom rp, men även för det kan jag också göra misstag, vilket jag har gjort och ångrar det verkligen.

Men just nu vart jag bannad för staff diss, fearrp och VDM. Men iallafall jag har tänkt och lyckats lära mig utav dessa lärdom och kommer absolut inte göra om detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 100%, att inte fearrpa och bara gått ut ur bilen, hållt upp händerna och börjat rpa rädd. Detta skulle verkligen utveckla mitt och motståndarens rp. Mitt beetende i support var absolut inte okej, borde verkligen ha lyssnat och inte vart uppkäftigt. Men den dagen vart jag irriterade och kunde liksom inte hålla mig. Men ber om ursäkt för det som hände och kommer tänka på det framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka