Nekad Veiqxz | Ban Överklagan [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Veiqxz

Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113610191/

Ditt Hex-ID: steam:110000144bea3cf

Vad är din discord tagg? veiqxz10

Vem var det som bannade dig? Pongyman

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Bannlyst.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff diss, Fearrp, VDM.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände exakt innan jag vart bannad överallt, så satt jag i support och då så berättade denna staff att jag skulle få indragen krim för att jag fearrpa. Efter det så börja jag bli lite sur eftersom jag fick ej berätta min sida + att jätte många har fått varningar för det men inte indraget. Iallafall jag tycker inte att denna staff gjorde rätt beslut, då han faktiskt lyssnande på den ena partnen istä'llet för o lyssnat på bådas perspektiv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så tycker jag att min ban var felaktig. Varför det? Jo, för att jag förstår inte riktigt det här med staff diss när jag inte ens var det och sa inget dumt till staffen heller. Staffen hade själv attityd, börja skrika och liksom trodde bara på den ena partnen istället för o fråga mig frågor till exempel vad gjorde de mot dig, gjorde de något regelbrott osv. Men tyvärr så lyssnade de bara på den ena istället. Detta är verkligen ett skämt, man gör inte sånt. Som staff bör man lyssna på bådas perspektiv, men som sagt så vart detta helt annorlunda och kändes som att jag vart behandlad som skit utav denna staffen! Dessutom har jag skyldigheter och tilltala andra spelare som också gör regelbrott, men tyvärr så tog de bara åtgärder bara på mig, men inte den ena partnen som gjorde grovare regelbrott. Det här med Fearrp så förstår jag inte heller, jag satt in i bilen när han dock börja rikta så körde jag iväg, och VDM? Vart ifrån kommer vdm, jag döda inte ens grabben. En sak till är att dessa staffs var ej kriminell ansvariga och tar krim ärenden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta är mitt första ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Såklart hade jag kunnat gjort annorlunda. Men det handlar också om att förstå spelarens situation. Att sitta med staff och ser att de bara lyssnar på den ena partnen och inte den andra, såklart blir man riktig sur? Att vara staff ska man representera spelare med välkommlig hjälp. Men jag kände mig på riktig dålig behandlad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100% att jag har lärt mig av min ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka