Nekad Veinge | Medlem ansökning [Rosengard]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KarlDenStore

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/314566134/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle/Karl Svensson

Vad är ditt discord namn? Karl den store#5556

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Kalle svensson var född i Sverige 1998, Han vart väldigt mobbad som liten för hans utseende han samt speciell, därför blev han som han är idag, Han växte upp i rosengård då han kom in i de kriminella kretsarna, samt så hoppa han av skolan efter nian då han inte kom in på något gymnasium

Han lärde sig vid tidig ålder att man inte ska lita på någon därför gick han bara själv hela livet med sin kompis pablo. Han är väldig känslokall det innebär att han inte har några känslor alls han bryr sig inte om något. Kalles intressen är bilar för hans pappa höll alltid på med de när han va liten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag Kommer bidra med utvecklade långa eller korta scenarion men alltid utvecklade samt efter reglerna, samt en mycket hög rp nivå även en bra social rp som är rolig för båda partnerna, och själv utveckla min rp nivå samt andras

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket utvecklad rp samt ingen lall med mycket social rp samt långa scenarion, och inte gå efter att just vinna ett scenario utan att göra så att båda partnerna ska ha ett roligt samt utvecklat scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan rpa så att sin motståndare/andra personer i scenen vinner. Man själv måste inte alltid vinna i scenen utan man kanske låter den andra personen vinna om det är ett argument eller race eller något annat. Men man kan ju såklart få vinna själv annars blir det konstigt, bara om det passar.

Hur hittade du Unive? massa vänner tipsa mig om den för dem spelar på unive, sen har jag kollat på streamers som har streamat rp på unive som verkade vara väldigt intressant

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka