Nekad veector | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

veector

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199168860471/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Ebeling

Vad är ditt discord namn? Veector#9783

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Så min karaktär heter Bertil Bengtsson och kommer ifrån Göteborg, Hans dialekt är speciell eftersom att han är från Göteborg men har samma dialekt som dem från Halmstad

Han föddes bara med båda sina föräldrar i Göteborg och var ett ensamt barn. Bertil var snäll och hjälpsam och hade vänner i skolan. Men Bertil var inte bara säll och hjälpsam han fick ibland utbrott av ilska. Annars har Bertils liv sätt bra ut. Idag så är Bertil mycket trevlig, hjälpsam, pengarsnål och kan blir riktigt arg.

Bertils intresse är mycket racing, bilar och sport. En sak som är speciell med Bertil är att han gillar mycket ordning. Ordning är nog den saken som gör att han gillar Securitas. Men idag gillar Bertil bilar och fotboll.

Det som Bertil gillar mest är att prata om bilar och deras motor

Bertils favorit fotbolls lag är Bayern München och hans favorit bil är tesla modell x. Bertil gillar verkligen car metes och drag race. om han själv fick säga så tycker han att han är riktigt bra på att köra bil och att han kan mycket om bilar

Men för att sammanfatta Bertil så är han små snäll, hjälpsam, rolig, lugn ,pengar snål, gillar bilar och kan bli riktigt arg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag själv tycker att jag är mogen och rp:ar. Jag vill få tillgång till fler saker och kunna få mina drömbilar i Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Älskar servern. Allt är så bra gjort i servern. Innan spelade jag snöstaden (avail heter den nu). Tyckte inte den var bra alls men jag hittade Unive och det är den bästa servern eftersom bilarna, allt man kan göra i servern och hur många det är i servern. Servern är även mycket realistiskt med polisbilar, räddningstjänst och affärer som bilar.

Hur hittade du Unive? När jag kollade bland servrar på fivem så såg jag att det var en server som stak ut, sättet den stack ut på var att det var jätte många inte och då ville jag prova den och jag föll direkt för den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Har inte några mål egentligen. Kanske att lära känna flera vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ska försöka få mina 2 drömbilar som är en Tesla och en väldigt fin lyxbil som bently eller koningsegg gamera eller någon annan bil.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är inne varje dag i fivem servern och tycker att den är riktigt bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka