Nekad veector | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

veector

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199168860471/

Ditt Hex-ID: 11000014809b137

Vad är din discord tagg? Veector#9783

Vem var det som bannade dig? savox

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte varför dem bannad mig för att jag låg och sov när det hände

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte vad som hände eftersom att jag låg och sov när jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en väldig felaktig ban för jag sov när jag blev bannad så dett är en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för rdm. det som hände var att jag dödade några som gjorde ett bankrån och dem sköt mot mig och då dödade jag några av dem från ett tak och sen blev jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde inte ha gjort det på något annat sätt för att jag sov då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har inte lärt mig något för att jag sov när det hände

Har du läst våra regler? Ja

Detta är din fjärde banöverklagan på 24 timmar. Vänligen gör inte en ny!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka