Dubbelpost Vee | Medlem ansökning | Dreamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vee

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198800272652/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Rossander

Vad är ditt discord namn? Vee#1110

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Alex Svensson är en helt vanlig man som är född den 13 maj 1999. Han hade en helt vanlig barndom. Han växte upp med sin mamma, pappa och storasyster. Han började skolan och fick många kompisar. Han började gymnasiet och gick linjen natur. Han är nu redo för att söka efter jobb och försörja sin familj.
Hans personlighet är Välkommande, han brukar få alla sina kompisar att skratta och får de på bra humör.
Alex Svensson har bilar som intressen och hänger ofta vid piren.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem för att jag har bra RP nivå och kan skapa roliga scenarion för alla. Jag går inte för att vinna alla scenarion som jag är med om, jag accepterar att inte vinna dom. Bara man har roligt så är det inte så viktigt att vinna dom.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns gott folk på Unive och aktiva människor. De flästa har hög och bra RP nivå.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive igenom twitch då många streamers spelar på Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli medlem för att kunna få söka jobb och få mer tillgång till saker. Jag vill också bli medlem för att kunna bidra med bra saker och bra scenarion

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att alla ska trivas på denna server och skaffa flera vänner
Jag vill kunna utveckla min RP nivå till en ännu högre nivå på denna servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu deltar jag inte i någon annan server och har inga planer att börja RP:a på någon annan server.

[Råkade göra två stycken ansökningar.]

Senast ändrad:
Tillbaka