Inaktuell vedo | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vedo

Icke Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
21
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolag

Vad heter du IRL? Vedin

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 1,642

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har varit chef över många firmor i stan som Gunnilas chef (brittas) Vianor och autoexpert. Om jag får jobbet kommer jag defintivt stanna som chef länge då jag älskar försäljning och när jag va chef på gunnilas stannade jag där i 1,5 månad. Om jag får jobbet kommer jag läsa på mycket om båtar så jag kan lära mig snabbt och anpassa mig till chefspositionen. Men jag gillar båtar väldigt mycket och äger faktist några som jag brukar åka i varje dag.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit chef på flera andra firmor och är väldigt social och är bra på att sälja saker till folk. Jag vet också hur man tar hand om pengar och anställda och om jag får jobbet har jag redan en vän som skulle vilja bli biträdande och jag vet att jag och han kommer göra dunder jobb om jag blir chef över båtbolaget.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter igor han är 39 år gammal. Igor älskar bilar och pengar som liten flyttade han från balkan och när han var ung jobbade han mycket med bilar och hjälpte sin pappa med hans båt. När igor va 15 dog hans pappa av cancer och precis när igor flyttade till sverige förra året dog hans mamma av corona. Just nu så är han arbetslös men vill gärna jobba med båtbolager för de är just nu det han vill jobba mest med

Hur ofta kommer du vara inne? efter skolan hela dan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JARÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÅKLARt

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka