Nekad vedo | Ban överklagan/Quirkz303

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vedo

Icke Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/FatVedo/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: vedo

Vad är din discord tagg? vedo#3333

Vem var det som bannade dig? Wille

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Blacklistad duping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de tror jag har dupat det va de Philip och wille sa till mig i privat samtal

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang till marja Lisa bilfirman för att rpa lite och blev bannad direkt när gick in.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har definitivt inte dupat men det jag har gjort och kan erkänna är att jag har sålt bilar till personer som har dupade pengar och sålde dem för MYCKET mer än va de är värda. Så jag kan fatta varför jag blev bannad. Jag har varit bannad nu mer än en månad och jag tycker jag ska få komma tillbaka eftersom min ban är inte lika grov som andra personer som gör ännu värre saker och blir unbannade efter en dag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad från dcn för jag la -rep på abdi och sa att han va bättre staff innan. Philip tolkade det på fel sätt och trodde jag menade att han va bättre då han va en korrupt staff. Men de va inte de jag menade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sålt bilar till människor med dupade pengar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja om jag blir unbannad kommer jag fokusera på att rpa mera och skita i att hassla folk hela tiden.

Har du läst våra regler? Ja

Jag har varit bannad nu mer än en månad och jag tycker jag ska få komma tillbaka eftersom min ban är inte lika grov som andra personer som gör ännu värre saker och blir unbannade efter en dag.
Utveckla gärna vem som blir unbannade efter en dag som har gjort grövre saker än dig.

Utveckla gärna vem som blir unbannade efter en dag som har gjort grövre saker än dig.
Till exempel Davico har gjort mycket värre saker som att rdma, vdma, trolla. Även lagt ut en video där han vdmar, rdmar och trollar. Det jag gjort är att tjäna mycket pengar med att sälja bilar till folk som har dupade pengar. De han gjort är att förstöra folks syn på rpn på multi. Det är inte så att jag gick och förstörde folks syn på rpn på mutli jag va fortfarande en bra rpare men va också rik. Jag tycker att det är värre att förstöra för andra och förstöra folks syn på mutli än att vara rik på servern. Han är dessutom inte bannad och fick unban på mindre en vecka.

Till exempel Davico har gjort mycket värre saker som att rdma, vdma, trolla. Även lagt ut en video där han vdmar, rdmar och trollar. Det jag gjort är att tjäna mycket pengar med att sälja bilar till folk som har dupade pengar. De han gjort är att förstöra folks syn på rpn på multi. Det är inte så att jag gick och förstörde folks syn på rpn på mutli jag va fortfarande en bra rpare men va också rik. Jag tycker att det är värre att förstöra för andra och förstöra folks syn på mutli än att vara rik på servern. Han är dessutom inte bannad och fick unban på mindre en vecka.
Davicoo är inte unbannad.

Davicoo är inte unbannad.
Varför är han unbannad från dcn, har ingen avstängd roll och han säger själv att han fick unbann när han tog bort videon.

Duping är ej ok så vad ni än säger kommer jag neka denna ! Man får lära sid av sina misstag

Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka