Nekad vedo | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vedo

Icke Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Vedin

Ange ditt födelsedatum 13 September 2021

Vad heter du på discord? vedo#3333

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Alltid då jag e inne varje dag MINST 4 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? Sen maj förra året

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle kicka/banna folk som bryter mot reglerna och som förstör scenarion. Om det är grovt regelbryte så sv bannar jag han först sen så skickar jag klippet i sv chatten så får någon högre ta hand om personen. Sen så skulle jag också dva bilarna som bara står mitt på gatan.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? just nu är jag Vianor chef och jag bemöter många regelbrytare och lallare som bara förstör, så vill gärna hjälpa me att få bort dem och förbättra rpn på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Eftersom jag är en bra rpare så ser jag direkt när någon lallar eller bryter mot reglerna så jag kommer kunna få bort dem så snabbt som möjligt.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är en makalös rpare som vet vad som är rätt och fel. Tycker också om denna server väldigt mycket och vill det bästa för den och älskar att hjälpa folk inom rp. Jag skulle kicka alla trollare, och folk som inte följer reglerna osv som jag möter dagligen för att underlätta för staffs. Eftersom server är owhitelistad så möter man folk som inte kan reglerna eller är nya till rp som jag vill gärna hjälpa så vi kan få en högre rp nivå i denna stad. Möter också massor med söndriga bilar på gatorna så vill hjälpa få bort dem också.

Varför vill du bli servervakt? För att underlätta för staffs så de kan gå på de viktigare staff ärendena. Samt så möter jag många trollare och folk som inte följer reglerna som jag vill få bort för att förbättra rp nivån i vissa scenarion. Ser också massor med bilar på gatorna som måste bli dvade och vill gärna hjälpa till med att få bort dem så det ser renare ut på gatorna.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? HAR varit staff och servervakt inann så kan alla kommands och om det finns nya så lär jag mig dem snabbt

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans har varit bannad tidigare och då har ja lärt mig från alla mina bans och har inte blivit bannad på länge nu

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka