- Meddelanden
- 56
- Reaction score
- 4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP
Vad heter du IRL? Efe
Vad heter du på discord? Fakemannen11
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla gsp me dmånga grejer många av de grejer kan vara att hålla de öppet och aktivt samt anställa kompitenenta arbetere som jobbar hela tiden. Samt om jag blir just chef kommer jag ändra på allt på inaktivitet. Jag kommer inte anställa korrupta personer som bara tar ut pengar från kasan eller bara jobbar för jobbet och ger iväg gratis grejer. Detta kommer jag ta seriöst och kommer att sparka och även ta klipp till staffs som kan hjälpa banna dem. Men då ska jag kontakta en jobb ans.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit biträdande chef över jobbet och som delägare. Jag hanterade det bra anställde hållde det öppet osv. Så jag vet vad man ska göra för att äga den.
Hur ofta kommer du vara inne? 12h per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!
Har du läst våra Regler? Ja!
Vad heter du IRL? Efe
Vad heter du på discord? Fakemannen11
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla gsp me dmånga grejer många av de grejer kan vara att hålla de öppet och aktivt samt anställa kompitenenta arbetere som jobbar hela tiden. Samt om jag blir just chef kommer jag ändra på allt på inaktivitet. Jag kommer inte anställa korrupta personer som bara tar ut pengar från kasan eller bara jobbar för jobbet och ger iväg gratis grejer. Detta kommer jag ta seriöst och kommer att sparka och även ta klipp till staffs som kan hjälpa banna dem. Men då ska jag kontakta en jobb ans.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit biträdande chef över jobbet och som delägare. Jag hanterade det bra anställde hållde det öppet osv. Så jag vet vad man ska göra för att äga den.
Hur ofta kommer du vara inne? 12h per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!
Har du läst våra Regler? Ja!