Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198864302715
Vad är ditt namn i verkligheten? elias
Vad är ditt discord namn? hej#6725
Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2005
Berätta om din karaktär. flyta precis till stan och bodde i en en liten by. är 21 år och har precis skaffat körkort. min karaktär är väldigt glad. har ett stort intresse inom bilar och fixa till dom.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill sprida glädje
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? den är rolig och är något annat än dom andra servrarna
Hur hittade du Unive? såg många youtubers spela på den och tyckte den såg rolig ut
Vad har du för mål med ditt rollspel? bli bara bättre än vad jag är nu
Vad har du som mål att uppnå på Unive? få finna bilar få bra jobb
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja spelar väldigt mycket just nu
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Vad är ditt namn i verkligheten? elias
Vad är ditt discord namn? hej#6725
Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2005
Berätta om din karaktär. flyta precis till stan och bodde i en en liten by. är 21 år och har precis skaffat körkort. min karaktär är väldigt glad. har ett stort intresse inom bilar och fixa till dom.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill sprida glädje
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? den är rolig och är något annat än dom andra servrarna
Hur hittade du Unive? såg många youtubers spela på den och tyckte den såg rolig ut
Vad har du för mål med ditt rollspel? bli bara bättre än vad jag är nu
Vad har du som mål att uppnå på Unive? få finna bilar få bra jobb
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja spelar väldigt mycket just nu
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja