Accepterad Vbrodin | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vbrodin

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199568796893

Ditt Hex-ID: steam:11000015fe03cdd

Vad är din discord tagg? Real_Vbrodin

Vem var det som bannade dig? Glozzy

Bild på banmeddelande: attachments_skC3A4rmbild-2025-04-10-113239-png.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag fick en bugg när jag hade tagit en person i handfängsle då börja jag springa shit fort men så blev jag bannad utav en staff för moddning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade då tagit en person i handfängsle sen slälpta jag hade han tog en en annan grabb och då börjaa jag springa jättttte jätte fort och efter ett ta när jag skratta lite så sa jag jag är en moddare fast jag ej var det då jag bara lallade runt men jag kanlova att jag har skärpt mig sedan det och jag har fåt över 2k timmar på fivem efter det och jag har aldirgt använt en modd menu har på unive och kommer aldrig göra det heller

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en Felaktig ban då det var en bugg och inte fusk jag hade då blivt bannad för moddning men jag gjorde inget då jag var icke medlem pluss att jag spelade på en annan server då men har nu beslutat mig att sluta helt på den servern för att förska spela har på unive om ni kan dubbel kolla ban bevis och kolla om det ksk fanns liknade banns vid den tid

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nep

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hej jag hade då blivt bannad för moddning för ksk 1 år och några måndar då va mitt dicord namn antiken Torpen.0 eller toxic_mystic eller nåtoch men sak samma i klipet ser man att jag rör mig fort när jag hade handfängsel det var inte hjälp utav en modd menu det var en bugg och om jag ska vara helt ärligt med dig så sa jag inget då för att se lite koll utt för minna kompisar och jag har ju då spelat på vation i 2 år och väljer att helt sluta där då rpn är shit och det finns inte den rpn som finns har på unive jag skulle bara fråga jag ber dig kolla på ban bevis eller ni ksk hade nåt lignade eller samma sak som hade hänt när man handfänglsa någon jag vet inte men jag vill värkligen spela har på unive jag och 11 pers har då lämnat vation för att vi vill ha en bättre rp server som unive om du värligen kolla på detta hoppas jag att du läser det och dubeler kollar jag skulle adlrig fuska på unive och jag har aldrig fuskat har på unive jag och minna kompisar vill bara ha en skön tid har på unive med roliga senario E.T.C men jag hoppas du dubbel kollar så ser du att jag inte har använt mig utav det tidgare då jag hoppas att du hittar det så jag kan få en unnbann har på unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

och detta är enn gammal bild kom pris hem och bann anl är MODDARE 4.4c typ

Godkänd av toris.

Din ban överklagan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka