Nekad Vaxzter | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vaxzter

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad är ditt discord namn? Vaxzter

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kent Salami och är uppväxt i Australien med sin familj som var väldigt fattiga. Hans mamma var arbetslös och hans pappa jobbade med att tvätta och laga folks bilar i staden de bodde i. Kent blev mycket mobbad i skolan och hade det väldigt svårt generellt i skolan. En dag utbröt det ett krig i staden de bodde i vilket gjorde att det var extremt svårt att bo och leva där samt att familjen blev ännu fattigare. Hans mamma gick och hämtade alla sparpengar och bad Kent och hans syskon att fly landet. De gjorde som deras mamma sa och flydde. Kent och hans syskon separerades under flykten och Kent kom då till Unive. Kent är nu 26 år och har fortfarande inte bestämt sig hur han ska gå tillväga med ekonomin och hur han ska klara sig. Eftersom han har börjat träffa personer som har börjat välja fel väg i livet har han också börjat gå det spåret eftersom han vet att han inte vill leva i fattigdom som han har fått göra i sin barndom. Han sneglar också att försöka få jobb hos en bilmekaniker eller annat för att kunna komma ihåg sin pappa men hans största dröm är att bli advokat. Kent är generellt en glad social kille som tycker om att träffa nya människor och få lära sig nya saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom jag RP:at länge har jag bra erfarenhet om hur det fungerar, När man RP:ar gör man det till en annans upplevelse på servern vilket gör att man måste alltid tänka på att göra det bästa du kan för alla och inte bara för dig som spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar framförallt att båda parterna ska ha roligt under scenariot, samt att båda parterna ska kunna ha en chans att vinna scenariot, Detta gör framförallt att båda parterna kan ha roligt i sitt RP:ande.

Hur hittade du Unive? Vet många som spelar och har spelat här samt att den ligger nummer 1 i FiveM listan så det är svårt o missa :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka