Accepterad VATTNISSE | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

VATTNISSE

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198865375338/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils Lindh

Vad är ditt discord namn? bhop_nisse1337

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hasse Andersson men föredrar att bli kallad Hassan (han vill ha mera respekt då anser han att han ska bli kallad Hassan) och han älskar basket, han vill gärna prata med folk om basket, men eftersom att han bor i sverige så går det knappt för ingen är intresserad så då blir han lite sur. Men alla vill inte hela tiden prata med Hasse oavsett om det är basket eller inte, folk tycker han är störig, ingen vet varför. Han kommer egentligen ifrån somalia men flyttade till sverige vid 6 års åldern, så han har en brytning. Hassan är 21 år och har inte särskilt bra impulskontroll så man ska ta det lite lugnt med honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Som sagt så vill jag köra på dom större servrarna och så har jag även sett olika clips/youtubers som har visat mig hur bra rp denna servern har och då blir det roligare att köra gta rp. Jag anser även mig som helt okej på att rpa och anser att detta är den perfekta servern för mig. Jag körde på andra servrar i kanske 2-2,5 månader och där har jag lärt mig hur man rpar på ett bra sätt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Typ alla clips på svensk rp så är unive mestadells av alla clips, där ser man hur roligt det verkar och hur staffsen verkligen tar hand om sin server genom at tex anordna event.

Hur hittade du Unive? Jag har som sagt tittat mycket på internett och där har jag sett att dom större kreatörerna spelar på univeRP och där ser man som sagt hur bra alla andra är påp att rpa och hur roligt allting i servern verkar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha roligt i servern, jag vill vara en av dom roligare karaktärerna i unive, men jag ska även gå med i ett gäng/göra ett gäng.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill som sagt gå med i ett gäng eller till och med göra ett gäng, där ska vi sälja och tillverka droger för att sedan sälja dom för att få stora summor pengar, vi ska ha gängkrig där vi kidnappar någon om dom har gjort något hemskt mot vårat gäng (detta får nästan aldrig ske dock för det är väldigt allvarligt). Vi ska slåss om områden, ibland kan det förekomma vapenförsäljning.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har varit deltagare men får jag ett ja som svar här så kommer jag attbara köra på unive och inte på centralenRP som jag kör mest på.

Tillbaka