Nekad VATTNISSE | Medlem ansökning (didrik)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VATTNISSE

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198865375338/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils Lindh

Vad är ditt discord namn? bhop_nisse1337

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hasse Andersson men föredrar att bli kallad Hassan (han tycker det låter coolare) och han älskar basket, han vill gärna prata med folk om basket, men eftersom att han bor i sverige så går det knappt för ingen är intresserad så då blir han lite sur. Men alla vill inte hela tiden prata med Hasse oavsett om det är basket eller inte, folk tycker han är störig, ingen vet varför. Han kommer egentligen ifrån somalia men flyttade till sverige vid 6 års åldern, så han har en brytning. Hassan är 21 år och har inte särskilt bra impulskontroll så man ska vara försiktig med honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har en erfarenhet av gta roleplay eftersom att jag har kört på centralen rp i kanske 2 månader och har blivit rätt bra på att rpa om jag ska säga det själv. Det är inte så många inne på centralen rp hela tiden, kanske on average är det kanske 25 inne, men det är kul för man lär känna folk på ett annat sätt. Men nu känner jag att jag vill köra på dom större servrarna i sverige, eller... den största, jag anser även att unive tar bäst hand om sin server gemfört med alla andra servrar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt så vill jag köra på dom större servrarna och så har jag även sett olika clips/youtubers som cosmo, och där ser jag hur bra typ alla är på att rpa.

Hur hittade du Unive? Jag tittar mycket på olika gta rp youtubers som cosmo, där fick jag reda på att han kör på Unive och alla i servern verkar jätteduktiga på rpa (nu verkar det kanske som jag är här för cosmo men nej haha)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att folk ska veta vem jag är inom rp världen, jag vill vara en rolig karaktär och även vara kriminell.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag skulle hemskt gärna vilja starta/gå med i ett gäng där vi ska sälja droger och krigas om områden, vi ska kidnappa folk om dom jiddrar med oss och hotar oss eller gjort något mot vårat gäng. Jag vill ha en massa bilar som ska vara luxury, alla måste inte va luxury men dom flesta ska vara det,

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är med i centralen rp just nu och där har jag gjort en kriminell ansökan och väntar fortfarande på svar, det är fullt med kriminella just nu så det är därför jag inte fårr svar ännu, är även medlem på centralen rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka