Accepterad Vattenkokaren | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tazoh

Icke Medlem
Meddelanden
311
Reaction score
93
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206281254/

Ditt Hex-ID: 11000014a44b026 (Hex)

Vad är din discord tagg? 3hampus

Vem var det som bannade dig? Deepyz

Bild på banmeddelande: ddddddddd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte ens själv va deepyz banna mig för. I banna står det "lallar som polis och hetsar mot kriminell. allmänt dålig polis RP" så gissar på de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kollega åker runt i groove street och då stannar vi vid rött ljus och då kommer en bil och skriker på oss och säger "år är ifrån" så vi åker och han följer efter oss, vi stannar igen frågar vad vill du så säger min kollega e du tjock eller sluta följ efter då blir han arg och så åker. Sen efter drygt 5 minuter kommer han till oss igen och börjar skjuta på oss och då kommer min andra kollerga och skjuter han och då går jag fram och tar hans vapen och skriker säkrar vapnet. Sen kallar deepyz på oss i support sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 3 gånger perma. första bannen var när jag var icke medlem när jag skicka en onödig report. Andra bannen var staff diss. Trejde var när jag fick ban i 15 dagar för clogg och fick perma ban då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vara snäll mot han och inte ta hans vapen så fort han dör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka