Accepterad Vatsy Rae | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vatsy

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/VatsyRae/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bruno

Vad är ditt discord namn? Vatsy#1578

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas och har haft en svår uppväxt. När Lukas var 5 år var hans pappa nästan alltid påverkad av alkohol och han slog Lukas mamma. Det gjorde att Lukas och hans mamma flyttade bort från
Lukas pappa. Hemma hos Lukas mamma var det bättre men inte perfekt för hans mamma hade dåligt med pengar och jobbade nästan hela tiden. När Lukas gick i femte klass blev han flyttad till en foster familj för att hans mamma inte hade
tillräckligt med pengar och för att han var väldigt stökig i skolan. När Lukas var i sin fosterfamilj var det mycket bättre dem var väldigt snälla och hade tillräckligt med pengar men Lukas var fortfarande ett stökigt barn i skolan
fram tills slutet av klass 8 då han förstod att om han ville komma någonstans i livet behövde han satsa på skolan och det gjorde han! I nian gick han ut med bra betyg och han började på ett bra gymnasium och blivit en väldigt bra person med många snälla vänner. Nu är Lukas största dröm att bli chef på Securitas!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill utveckla mitt och andras rollspelande. Jag kan också bidra med seriöst och bra rollspelande till servern som jag vet att ni kommer uppskatta och som kommer att hjälpa till att utveckla servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är nästan alltid många spelare inne på Unive och dem flesta tar sitt rollspelande seriöst. Ni verkar också ha väldigt bra staff som bryr sig om servern och sina spelare.

Hur hittade du Unive? Letade runt på FiveM och har sett några streamers spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa roliga scenarion med roligt folk. Jag vill även skaffa mig en fin bil att rulla runt i och kanske träffa nya kompisar utanför rollspelandet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli bättre på att rollspela, ha roligt med andra och träffa nya roliga personer!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka