Nekad Vatsy Rae | Chef-jobb ansökan [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vatsy

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Bruno

Vad heter du på discord? Vatsy Rae#1578

Hur gammal är du? 14 fyller 15

Hur många timmar har du på Fivem? 100+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att det är ett väldigt roligt och interaktivt jobb där man får träffa mycket folk och sälja bilar vilket jag och min karaktär är väldigt intresserade av.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ingen erfarenhet inom att jobba hos Marja-Lisas men jag har jobbat på Brittas i ungefär 5 dagar och sålt massor av bilar.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lukas Karlsson och är född 1995. Lukas hade en ganska svår barndom då hans pappa drack mycket alkohol och hans mamma kunde inte ta hand om han på bästa sätt. När Lukas var bara 3 år flyttade han och hans mamma bort från hans pappa. Efter det blev det bättre men det var fortfarande inte perfekt då hans mamma hade dåligt med pengar och var nästan aldrig hemma och tog hand om Lukas. När Lukas gick i sexan blev han flyttad till ett fosterhem med bra föräldrar och syskon. Hans fosterföräldrar hjälpte han mycket i skolan men Lukas var fortfarande ganska stökig. I slutet av åttan bestämde sig Lukas för att satsa allt på skolan och han gick ut med ganska bra betyg. Senare blev Lukas dröm att jobba med bilar vilket han nu gör men nu vill Lukas satsa mer på yrket inom bilar och bli chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag jag är hemma, siktar på 5h+ om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka