Nekad Vatsy Rae | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vatsy

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Bruno

Vad heter du på discord? Vatsy#1578

Hur gammal är du? 06

Hur många timmar har du på Fivem? 600+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Mekonomen för att jag anser att det är ett väldigt roligt jobb där man får träffa många nya personer. Jag vill även förbättra jobbet och göra det roligt för alla anställda då det knappt är några som tar larm just nu. Jag tycker även att det väldigt roligt att vara chef på Mekonomen för att man har ganska mycket att göra och många att hålla koll på.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade på Falck tidigare på Unive men har också varit Mekonomen chef på en annan server och då har jag lärt mig allt om jobbet och hur man på bästa sätt driver en firma som Mekonomen.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lukas och har haft en svår uppväxt. När Lukas var 5 år var hans pappa nästan alltid påverkad av alkohol och han slog Lukas mamma. Det gjorde att Lukas och hans mamma flyttade bort från Lukas pappa. Hemma hos Lukas mamma var det bättre men inte perfekt för hans mamma hade dåligt med pengar och jobbade nästan hela tiden. När Lukas gick i femte klass blev han flyttad till en foster familj för att hans mamma inte hade tillräckligt med pengar och för att han var väldigt stökig i skolan. När Lukas var i sin fosterfamilj var det mycket bättre dem var väldigt snälla och hade tillräckligt med pengar men Lukas var fortfarande ett stökigt barn i skolan fram tills slutet av klass 8 då han förstod att om han ville komma någonstans i livet behövde han satsa på skolan och det gjorde han! I nian gick han ut med bra betyg och började på ett bra gymnasium. Lukas har alltid varit intresserad av bilar, han har jobbat väldigt mycket med bilar och vill fortsätta med det, mer specifikt vill han jobba på Falck eller Mekonomen.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 17-23
Tisdag 17-23
Onsdag 16-23
Torsdag 16-24
Fredag 17-04
Lördag 12-04
Söndag 12-23

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka