Nekad Vatsy Rae | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vatsy

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvårdare

Vad heter du IRL? Bruno

Vad heter du på discord? Vatsy#1578

Hur gammal är du? 06

Hur många timmar har du på Fivem? 600+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på sjukvårdar jobbet för att jag tycker att det är väldigt roligt att jobba som sjukvårdare och är väldigt intresserad av det irl. Jag har även väldigt bra erfarenheter som sjukvårdare och vet hur det mesta funkar irl och hur allt fungerar ingame med rpn och menyerna och hur man ska uppföra sig om någon t.ex. har brutit ett ben eller varit med om en mild bilkrock.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som sjukvårdare samt sjukvårdar chef på en annan server då jag var chef i några veckor tills jag slutade spela på servern och började på Unive, det betyder att jag kan nästan allt om hur man är en bra sjukvårdare och hur man rpar bra!

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lukas och har haft en svår uppväxt. När Lukas var 5 år var hans pappa nästan alltid påverkad av alkohol och han slog Lukas mamma. Det gjorde att Lukas och hans mamma flyttade bort från
Lukas pappa. Hemma hos Lukas mamma var det bättre men inte perfekt för hans mamma hade dåligt med pengar och jobbade nästan hela tiden. När Lukas gick i femte klass blev han flyttad till en foster familj för att hans mamma inte hade
tillräckligt med pengar och för att han var väldigt stökig i skolan. När Lukas var i sin fosterfamilj var det mycket bättre dem var väldigt snälla och hade tillräckligt med pengar men Lukas var fortfarande ett stökigt barn i skolan
fram tills slutet av klass 8 då hans bästa kompis ramlade ner från en container och då blev han så besviken på sig sjäv för att han var övertygad om att han skulle kunna räddat sin kompis liv om han visste mer om människans kropp, då började han plugga hela dagarna och lära sig om kroppen och hur man botar sjukdomar och gör operationer. Lukas fick också väldigt bra betyg i skolan och var bäst i klassen på biologi! Nu är Lukas största dröm att bli sjukvårdar chef men läkare funkar lika bra det med. Lukas gillar ändå fordon väldigt mycket mest av allt gillar han bilar och båtar.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 17-23
Tisdag 17-23
Onsdag 16-23
Torsdag 16-24
Fredag 17-04
Lördag 12-04
Söndag 12-23

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nepp

Har du läst våra Regler? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka