Nekad Vatsy Rae | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vatsy

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Bruno

Ange ditt födelsedatum 2 December 2006

Vad heter du på discord? Vatsy#1578

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 17-23
Tisdag 17-23
Onsdag 16-23
Torsdag 16-24
Fredag 17-04
Lördag 12-04
Söndag 12-23

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 12 Juni 2021

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bli väldigt glad och göra mitt bästa för att förbättra servern genom att t.ex. kicka folk som uppenbarligen bryter mot reglerna, det kan vara lall eller uppenbar powergaming. Jag skulle dva bilar som står på orealistiska ställen eller mitt i vägen på t.ex. motorvägen eller båtar som står överallt i hamnen vid båtbolaget.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill vara en större del av eran grymma server och erat grymma community och hjälpa till så mycket jag kan genom att dra ner på antalet regelbrott och lallare så det blir högre RP nivå på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna göra unive till en bättre plats genom att kicka alla lallare som jag ser varje dag och dva onödiga bilar som alltid är ivägen, detta skulle hjälpa unive att bli så bra som möjligt!

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag är inne så ofta jag kan och spenderar mycket av min fritid på unive, jag vet även alla commands man behöver kunna (alla för dem över sv också)

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill göra servern till en allmänt bättre plats med högre RP nivå och jag vill ta ansvar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle säga att jag har väldigt goda kunskaper då jag har varit admin på en server med 600+ medlemmar.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Vad jag kommer ihåg har jag fått en ban tidigare som var för lall då jag i mina ögon agerade som min karaktär skulle gjort och sparkade på en bil som stod mitt i vägen och utsatt mig för stor fara.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka