Accepterad Vatsy Rae | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vatsy

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Bruno

Vad heter du på discord? Vatsy#1578

Ange ditt födelsedatum 2 December 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har alltid velat vara något slags ansvarig inom fivem servrar med större community, unive är ju de störta fivem communityt i Sverige och då behovs mer medlemskaps ansvariga personer som kan hjälpa till att medverka och göra servern till en bättre plats. Jag skulle vilja medverka i denna server genom att utveckla både spelet genom att få servern att växa men även genom att göra servern till en bättre plats. Jag tycker även att Unive är en rolig server och därmed skulle jag vilja spela på denna servern oftare och göra den bättre varje gång. Jag anser dessutom att denna servern har ett bra rollspel med tanke på jobben och hur folk gör servern så realistisk och det är nog det som är den största anledningen till att jag ville bli börja spela på servern. Jag känner att jag vill ha högre ansvar och hjälpa till på server.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som sagt jag vill bli Medlemskap ansvarig för att jag har mycket fritid som jag kan spendera på att arbeta och hjälpa till på en stor server. Jag vill bli medlemskap ansvarig på servern för att kunna hjälpa till med servern och få mer erfarenhet om hur det är att hjälpa på servern och hur det är att hjälpa till med att svara på folk frågor samt intervjua. För att jag är väldigt trevlig och bemöter alla bra jag vill få Unive bättre och få mer seriösa spelare och när man är ny på servern och ska ansöka om medlemskap så är det väldigt viktigt att dem bemöts bra på intervjun för det gör väldigt mycket att man blir bra bemöt och att man har en trevlig och social och glad medlemskaps ansvarig gör att dem får en bra inblick på Unive vilket gör att dem blir mer intresserade av Unive och vill spela på Unive. Jag är en snäll kille som är redo för denna rollen att kunna få Unive till en bättre plats hade varit riktigt kul att få chansen att göra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta andra trevligt och med respekt man kan även fråga tex hur deras dag har varit och bara vara social och trevlig det tycker jag är väldigt viktigt att man bemöter andra som du själv vill bli bemöt. Tex att du sak alltid ha respekt mot någon och bemöta dem bra bara för jag kanske skulle haft en dålig dag så sak det inte på verka mina intervjuer att jag kommer alltid vara trvlig och social och jag tycker det är viktigt att man förklara till dem om det skulle ha fel på vad halv OOC är då hade jag förklarat vad det är så dem förstår.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle ha tagit in seriösa spelare jag skulle aldrig ha tagit in någon utan intervju även om det är min vän och jag kommer ta intervjuer varje dag. för att vara medlem på unive ska man vara en seriös rpare ingen lallare och man ska kunna alla ingame regler för att spela. Jag ska se till att jag tar in personer som verkligen visar att dom vill bli medlem och att dom kommer följa reglerna. Att bli medlem på unive ska kännas som en ny start när intervjuer sker med mig, jag kommer framföra unive till den bästa plats du kan komma till och bemöta alla med glädje och hopp.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna alla serverns regler ganska bra och ha ett mål med sitt rollspelande eller karaktär t.ex. att man inte börjar karaktären som en sjukvårdare men senare bestämmer sig för att bli kriminell. Man ska även kunna bemöta andra med respekt och ta rpandet på största allvar och inte lalla eller förstöra för andra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulle bli att få in nya medlemar, att sätta ett gott exempel för staff teamet och få servern att växa med roliga och glada personer som vill vara en del av den största svenska rp servern. Jag känner att det är mitt ansvar ifall medlemmar bryter mot rollerna speciellt om det är jag som godkänt då. Eftersom att det är jag som godkänn dom och då blir det helt fel och mitt ansvar ifall de bryter mot regler. Att vara Medlemskap Ansvarig är ett extremt stort ansvar då man är "första ansiktet"

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 17-23 Tisdag 17-23 Onsdag 16-23 Torsdag 16-24 Fredag 17-04 Lördag 12-04 Söndag 12-23

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Ingen

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nepp :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka