Accepterad Vatsy | Medlem ansökning | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vatsy

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Bruno

Vad är ditt discord namn? Vatsy#1111

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2006

Berätta om din karaktär. Fågel Asp växte upp i en familj av advokater och domare. Han visade tidigt intresse för lag och rättvisa och bestämde sig tidigt för att följa i sina föräldrars fotspår. Han studerade hårt och tog examen från Juridiska fakulteten vid Lunds universitet.

Efter examen fick Fågel jobb hos enhörning advokatbyrå, en av de mest prestigefyllda byråerna i Sverige. Han trivdes på jobbet och blev snabbt en av byråns mest framgångsrika advokater. Han var en skicklig talare och hade en förmåga att övertyga domare och juryer. Han var också mycket noggrann och strukturerad, och hans klienter visste att de kunde lita på honom.

Men trots sin framgång på enhörning advokatbyrå började Fågel känna sig uttråkad och oinspirerad. Han ville göra något mer meningsfullt med sitt liv än att bara tjäna pengar. Han började överväga att lämna byrån och starta sin egen verksamhet.

Efter mycket övervägande bestämde sig Fågel för att starta en advokatbyrå som fokuserade på att hjälpa människor som annars inte hade råd med rättslig hjälp. Han ville ge tillbaka till samhället och hjälpa de som verkligen behövde det. Han startade sin egen byrå och fick snabbt ett rykte om sig som en passionerad och dedikerad advokat som kämpade för sina klienter. Fågel Asp var nu en advokat som hade hittat sin riktiga plats i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå på ett roligt och kreativt sätt. Jag kommer vara en aktiv medlem av communityt som tar ansvar över mitt agerande och ser till att reporta de som bryter mot reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska se till att alla i scenariot har det roligt och inte bara en själv, lämna rum för motparten att utveckla scenariot så som den vill och att man inte ska styre scenariot helt själv. Det är viktigt att man kan ta att förlora ett scenario med.

Hur hittade du Unive? streamer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka