Nekad Vatazii | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vatazii

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198199756469/

Vad är ditt namn i verkligheten? Einar Hansson

Vad är ditt discord namn? Vat#6830

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Filip Evertson, han kommer vara 23 år gammal, känslig, och vill gärna jobba inom polisen eller brandkåren. Han mår inte mentalt bra om han inte räddar folk, det är som ett beroende. Hans mamma och pappa gick bort i en skjutning när han var drygt 6 månader gammal, och han har växt upp i ett barnhem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag rp:ar hela tiden, även om någon rdmar så kommer jag fortfarande rpa. Jag är kreativ, jag skulle kunna skapa olika konversationer inom rp med andra lätt. Jag kommer försöka vara så aktiv som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar att rpa. Min kompis har streamat mycket av det på twitch, och det har sett väldigt kul ut.

Hur hittade du Unive? En klasskompis till mig brukade streama det på twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få vara med i olika realistiska scenarion och ha roligt så klart.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara en bra medlem och hjälpa till så mycket jag kan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, unive kommer att vara min första.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka