Accepterad Vaselin | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vaselin

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Leo

Vad är ditt discord namn? innan dc uppdateringen var jag känd som Vaselin#7198 och efter: Vase_lean

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 42 årig rysk man vid namn av Vanja Vladislav. Han immigrerade till Sverige med sin rumänska polare Pavel för att finna ett bättre liv. Vanja är en grov alkoholist som också var en säljare i den lokala ryska marknaden där han tjänade in sin rubels (ryska valutan). Alkohol missbruket uppstod efter all PTSD Vanja fick efter det afganistanska kriget som han var med i. Kriget ledde till hans seriösa och arga beteende, men när han är påverkad av vodka blir han en glad och rolig individ. Vanja träffade Pavel under afgankriget året 1986 då Vanja krigade där på grund av Mikhail Gorbachev's årder av att kriga. Under en dag gick Vanja till en marknad där Pavel sålde cigaretter till honom. Vanja tyckte att Pavel var en skön snubbe och de blev snabbt vänner efter denna interaktion och fortsatte hålla kontakt efter kriget.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar till en positiv stämning inom GTA rollspel världen :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte förstöra för andra genom dålig RP och spela med under ett scenario.

Hur hittade du Unive? genom mina vänner.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka