Nekad vasägeru | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vasägeru

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arian

Vad är ditt discord namn? vasageru.

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Tony Montanas historia kan vara en resa genom framgångar och utmaningar när han strävar efter att uppnå sina ekonomiska mål. Hans karaktär kan utvecklas genom att utforska hur han hanterar framgångar, motgångar och relationer i sitt strävande efter ekonomisk överflöd.
Tony Montana, 34 år, är en ambitiös och strategisk individ med en stark drivkraft att tjäna pengar. Uppvuxen i en fattig familj, strävar han efter ekonomisk stabilitet och överflöd. Han har investerat tid och ansträngning i en framgångsrik karriär, förmodligen inom entreprenörskap. Tony är skicklig på att identifiera affärsmöjligheter, har ett brett affärsnätverk och är taktisk i sina ekonomiska beslut. Trots hans fokus på ekonomisk framgång, kämpar Tony möjligen med att hitta balansen mellan arbete och fritid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en person som har enkelt till att prata med folk, jag följer regler bra och vet hur man ska hålla sin karaktär. Jag kommer att bidra till serverns rp på så sätt. Jag strävar helt enkelt efter att göra mitt bästa för att bidra positivt till rollspelen omkring mig. Mitt mål är att främja en atmosfär av professionalism och engagemang, och att se till att alla följer de etablerade reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Oavsett om jag förlorar eller inte ska det vara lika kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, döda någon utan anledning. VDM använda mitt fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning samt motpartens vinst i ett scenario.
Du kan ansöka igen EFTER 9/1 23:45. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka