Accepterad Varvaren | Medlem ansökning [Öhmaan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vFrmda0

Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Yasin

Vad är ditt discord namn? varvaren

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohandes han föddes upp i en tuff uppväxt inget bra område där det var en ,mass med kriminallitet en bra del med skottlossningar, och liknande, när mohandesl var 15 år så var hans bror kriminell, genom att han växte upp med dåliga folk, efter det, så började Mohandes göra små saker som man tyckete de va coolt på som 15 åring, vid 17 år så dog Mohandes pappa av hjärt attack efter hans pappa dog så va de riktigt tufft de fanns inga pengar Mphandes bror var ute hela tiden kom aldrig hem, Mohandes försökte hitta jobb, Vid 17 år och 6 månader hittade mohandes ett jobb, hoss mekonomen han gjorde intervjun jobbade allt blev klart han fick pengar de rullade in, när mohandes blev 18 år så dog hans mamma, hon blev för gammal, och Mohandes ville inte bo med sin bror för han visste aldrig vad som hade kunnat hända hemma eller ute, 19 år är Mohandes och han fick ett bra jobb i staden UNIVE och bra lön så han flytta ditt och börja jobba på vianor och just nu rullar de bara på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till roliga och kreative scenarion där inga regelbrott förekommer. Jag kan alla regler osv. Jag kommer dra ut på scenarion för att de ska bli roligt för båda parterna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? o som jag skrev uppe, man ska kunna ha ett roligt scenario inte att en sida ska alltid kunna vinna, båda parterna ska kunna ha de roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Till ett exempel, fearrp de är när man inte kan värna om sitt liv de vill säga är att ifall du har ett vapen riktat mot dig så ska du kunna rpa du är inte odödlig. Suntförnuft, tex att jag kör ner en bil från trappan. Vdm att jag kör på folk och använder mitt fordon som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag då jag har spelat flertals gånger på denna servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Skulle inte vilja berätta något mer faktiskt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka